Onkopolisa
 

Z jakich usług assistance możesz korzystać?

Pomoc medyczna profilaktyczna (w przypadku nagłego zachorowania, lub uszkodzenia ciała w następstwie nieszczęśliwego wypadku):
  • konsultacja telefoniczna lub wideokonsultacja medyczna z lekarzem pierwszego kontaktu (w tym wystawienie pełnopłatnej recepty bądź skierowania na płatne badania) – 4 razy w roku,
  • wizyta domowa lekarza pierwszego kontaktu – 1 raz w roku,
  • infolinia medyczna, infolinia szpitalna.
Pomoc medyczna onkologiczna (w przypadku rozpoznania nowotworu in situ lub nowotworu złośliwego):
  • konsultacja telefoniczna lub wideokonsultacja medyczna (onkolog, ginekolog, urolog, gastrolog lub specjalista chorób płuc) – 2 konsultacje,
  • pomoc psychologa (koszty wizyty + transportu) – 3 wizyty,
  • pomoc domowa po hospitalizacji – 20 godzin,
  • wizyta pielęgniarska po hospitalizacji – 4 wizyty,
  • transport medyczny (do 350 km) – 2 transporty,
  • organizacja i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego – 1 raz,
  • organizacja i dofinansowanie zakupu peruki (250 zł) – 1 raz,
  • informacja o hospicjach i zasadach występowania o opiekę hospicyjną.
Druga opinia medyczna oraz Rehabilitacja (w przypadku rozpoznania nowotworu złośliwego):
  • druga krajowa opinia medyczna lekarza konsultanta (specjalisty w danej dziedzinie):
    1. potwierdzenie diagnozy i zaleconego procesu leczenia,
    2. informacja o leczeniu dostępnym w kraju lub za granicą,
  • konsultacja telefoniczna lub wideokonsultacja lub wizyta u tego specjalisty w celu wyjaśnienia wątpliwości,
  • organizacja i pokrycie kosztu procesu rehabilitacji (5 dni zabiegowych z zakresu kinezyterapii, masażu lub fizykoterapii),
  • infolinia rehabilitacyjna.

Ikona Facebook

Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa, NIP 2090001167, KRS 0000310719; Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy i wpłacony: 27 000 000 PLN.

Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. z siedzibą ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa, NIP 2090001173, KRS 0000310692; Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy i wpłacony: 24 250 000 PLN.

Ważne telefony i adresy

  • Obsługa klienta, reklamacje

801 888 188 lub 22 557 44 71
Infolinia czynna w dni robocze,
w godz. 8:00 - 20:00

lub na adres e-mail
  obsluga.klienta@aviva.pl

  • Zgłoszenie roszczenia

801 888 188 22 557 44 71
Infolinia czynna w dni robocze,
w godz. 8:00 - 20:00

  • Centrum Alarmowe
    dla ubezpieczenia NA PODRÓŻ

22 205 50 95

dla ubezpieczeń podróżnych w ramach kart kredytowych:

22 205 50 51

  • Informacja o ofercie i zawarcie umów ubezpieczenia

1 9999 61 81 19999
Infolinia czynna w dni robocze,
w godz. 8.00 - 19.00

  • Inspektor Ochrony Danych:

Gracjan Szczombrowski
inspektordanych@santander.aviva.pl

* opłata zgodna z taryfą danego operatora

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie turystyczne Ubezpieczenie turystyczne

Poczuj się bezpiecznie – niezależnie od tego, gdzie podróżujesz.

Jeżeli wybierasz się w podróż zagraniczną i potrzebujesz ochrony ubezpieczeniowej wybierz ubezpieczenie Na Podróż.

Kup
NNW Dla Bliskich Dla Bliskich

Finansowe wsparcie dla Twojej rodziny i najbliższych

Zamów kontakt

Administratorem danych osobowych jest Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., które przetwarza dane osobowe w celach i na zasadach określonych w Polityce Prywatności.

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm